cieknie olej z rozrządu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kranek3
    Drive
    • 2010
    • 79

    cieknie olej z rozrządu

    Zamieszczone przez PAOLO ESCO
    natash napisał/a:
    na wymianie pójdzie Liqui Moly TopTec 4600 5W30,

    - cena tego oleju jest chora
    Mażesz kupić w podobnej cenie LazerWay LL 5W/30 z 30 % PAO - czy lepszy wystarczy spojrzeć na parametry a najlepiej sprawdzić osobiście.
    miało nie być juz o tym ile jest PAO, estrow, HC w danym oleju - bo tego i tak nie wiemy i sie nie dowiemy.

    Jak pamietacie zalalem LM TT4600 - juz jest 7 tys i jest ok. Silnik odpala w miarę cicho jak na klekota i ładnie sie nagrzewa. Jestem zadowolony.
  • piramida
    RS
    • 2009
    • 12222
    • Superb III (3V3)

    #2
    cieknie olej z rozrządu

    Przebieg 137kkm, rozrząd robiony przy 90kkm, jest wyciek z rozrządu, prawdopodobnie poszedł simering, wymieniać sam simering czy kpl rozrząd?
    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

    Komentarz

    • hsurim
      Elegance
      • 2006
      • 788
      • Kia
      • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

      #3
      Do 180 kkm masz jeszcze trochę ...
      Jeśli prócz uszczelniacza wszystko jest OK, to sądzę, że nie ma potrzeby brania się za całość.
      Nie zasuwam ! Prędkość zabija ! Włącz myślenie.

      Komentarz

      • JanuszSz
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 2835
        • Superb II combi (3T5)

        #4
        Rolki można zostawić,ale pasek proponuję zmienić.
        Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

        Komentarz

        • karinka88
          Classic
          • 2011
          • 1

          #5
          MIałem ten sam dylemat który został szybko rozwiany w warsztacie. Panowie nie

          wymieniają simmeringu nie zmieniając jednocześnie paska który jest już lekko nasiąknięty

          olejem z nieszczelnego simmeringu.

          Komentarz

          • piramida
            RS
            • 2009
            • 12222
            • Superb III (3V3)

            #6
            Zamieszczone przez karinka88
            MIałem ten sam dylemat który został szybko rozwiany w warsztacie. Panowie nie

            wymieniają simmeringu nie zmieniając jednocześnie paska który jest już lekko nasiąknięty

            olejem z nieszczelnego simmeringu.
            wymieniając simering trzeba wyjąć rozrząd, sugerujesz wymianę samego paska i simeringu? Jak jest wszystko na wierzchu to może wymienić całość od razu?
            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

            Komentarz

            • tomus7
              RS
              • 2010
              • 1896
              • Peugeot

              #7
              Zamieszczone przez piramida
              Zamieszczone przez karinka88
              MIałem ten sam dylemat który został szybko rozwiany w warsztacie. Panowie nie

              wymieniają simmeringu nie zmieniając jednocześnie paska który jest już lekko nasiąknięty

              olejem z nieszczelnego simmeringu.
              wymieniając simering trzeba wyjąć rozrząd, sugerujesz wymianę samego paska i simeringu? Jak jest wszystko na wierzchu to może wymienić całość od razu?
              Co rozumiesz przez "całość" :szeroki_usmiech
              ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
              http://www.bunkry.pl/pl/index.html
              a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
              http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
              Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

              Komentarz

              • piramida
                RS
                • 2009
                • 12222
                • Superb III (3V3)

                #8
                Zamieszczone przez tomus7
                Zamieszczone przez piramida
                Zamieszczone przez karinka88
                MIałem ten sam dylemat który został szybko rozwiany w warsztacie. Panowie nie

                wymieniają simmeringu nie zmieniając jednocześnie paska który jest już lekko nasiąknięty

                olejem z nieszczelnego simmeringu.
                wymieniając simering trzeba wyjąć rozrząd, sugerujesz wymianę samego paska i simeringu? Jak jest wszystko na wierzchu to może wymienić całość od razu?
                Co rozumiesz przez "całość" :szeroki_usmiech
                pasek, pompa wody, simering i co tam jeszcze wchodzi przy wymianie rozrządu
                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                Komentarz

                • robekcool
                  RS
                  • 2009
                  • 2041
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                  #9
                  wymieniając uszczelniacz nie trzeba demontować choćby łapy zawieszenia silnika, chyba, że wymieniasz pasek rozrządu
                  www.k-mot.pl
                  Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                  Autoholowanie.
                  Robert Kulma

                  Komentarz

                  • piramida
                    RS
                    • 2009
                    • 12222
                    • Superb III (3V3)

                    #10
                    Zamieszczone przez robekcool
                    wymieniając uszczelniacz nie trzeba demontować choćby łapy zawieszenia silnika, chyba, że wymieniasz pasek rozrządu
                    nigdy nie patrzyłem specom na ręce przy wymianie rozrządu, czyli da sie wymienić sam uszczelniacz bez ruszania rozrządu?
                    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                    Komentarz

                    • kiki
                      Rider
                      • 2010
                      • 359

                      #11
                      masz nieco ponad 30kkm do książkowej wymiany rozrządu, masz dłubnięty silnik więc wymień komplet i zapomnij o temacie- po co potem płacić znowu za rozbiórkę

                      Komentarz

                      • adi747
                        L&K
                        • 2008
                        • 1138

                        #12
                        tez jestem tego zdania własnie tymbardziej ze silnik dłubany
                        http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                        była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
                        2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
                        JEST
                        megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
                        octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
                        octavia 2 2.0TDI BKD

                        Komentarz

                        • zadariusz1
                          Rider
                          • 2011
                          • 543
                          • Octavia III (5E3)
                          • CLHA 1.6 TDI CR 105 KM

                          #13
                          Ja jak robilem w ASO przy 90 tys. to sami zaproponowali wymiane uszczelniacza dodatkowo chyba cos kolo 100 zlotych i czytajac twoj post wiem,ze dobrze zrobilem.Jak mialem benzyne to wiele razy zdejmowalem pasek i zakladalem go jeszcze raz,natomiast w dieslu musisz koniecznie wymienic chociaz sam pasek,ja osobiscie zrobil bym tak jak pisza koledzy wyzej,wymien calosc i znow masz spokoj,wiadomo jest to kosztowne,ale pozniej jak cos sie wysra to wiadomo koszty znaczne

                          Komentarz

                          • robekcool
                            RS
                            • 2009
                            • 2041
                            • Octavia II (1Z3)
                            • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez piramida
                            Zamieszczone przez robekcool
                            wymieniając uszczelniacz nie trzeba demontować choćby łapy zawieszenia silnika, chyba, że wymieniasz pasek rozrządu
                            nigdy nie patrzyłem specom na ręce przy wymianie rozrządu, czyli da sie wymienić sam uszczelniacz bez ruszania rozrządu?
                            rozrząd sie rozpina, ale bez demontażu łapy , koła pasowego, itd.
                            www.k-mot.pl
                            Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                            Autoholowanie.
                            Robert Kulma

                            Komentarz

                            • mirek_p11
                              RS
                              • 2010
                              • 6630
                              • Volkswagen
                              • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                              #15
                              Wymień kpl rozrząd i będzisz miał święty spokój. Szkoda później kasy za ponowną rozbiórkę.

                              Seat Leon ST FR by mirek_p11

                              Fotki
                              Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                              Fotki

                              Komentarz

                              • piramida
                                RS
                                • 2009
                                • 12222
                                • Superb III (3V3)

                                #16
                                dobra pany tak zrobię
                                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                Komentarz

                                Pracuję...