natash napisał/a:
na wymianie pójdzie Liqui Moly TopTec 4600 5W30,
- cena tego oleju jest chora
Mażesz kupić w podobnej cenie LazerWay LL 5W/30 z 30 % PAO - czy lepszy wystarczy spojrzeć na parametry a najlepiej sprawdzić osobiście.
miało nie być juz o tym ile jest PAO, estrow, HC w danym oleju - bo tego i tak nie wiemy i sie nie dowiemy.
Jak pamietacie zalalem LM TT4600 - juz jest 7 tys i jest ok. Silnik odpala w miarę cicho jak na klekota i ładnie sie nagrzewa. Jestem zadowolony.
masz nieco ponad 30kkm do książkowej wymiany rozrządu, masz dłubnięty silnik więc wymień komplet i zapomnij o temacie- po co potem płacić znowu za rozbiórkę
Ja jak robilem w ASO przy 90 tys. to sami zaproponowali wymiane uszczelniacza dodatkowo chyba cos kolo 100 zlotych i czytajac twoj post wiem,ze dobrze zrobilem.Jak mialem benzyne to wiele razy zdejmowalem pasek i zakladalem go jeszcze raz,natomiast w dieslu musisz koniecznie wymienic chociaz sam pasek,ja osobiscie zrobil bym tak jak pisza koledzy wyzej,wymien calosc i znow masz spokoj,wiadomo jest to kosztowne,ale pozniej jak cos sie wysra to wiadomo koszty znaczne
Komentarz